sobota, 1 grudnia 2012

first.

  Witam na moim blogu założonym sto lat temu, przykrytym dość sporą warstwą kurzu i odkopanym, by zaliczyć socjologię! Szczerze mówiąc, nie wiem co tu pisać. W gimnazjum i liceum byłam narwaną dziennikarką, a teraz? Długo zastanawiałam się jaki temat poruszyć jako pierwszy. Może krótko opowiem o sobie? Tak, to może być dobry pomysł.
  Jestem jedynaczką z dwoma wcieleniami: potrafię zaleźć za skórę, myślę, że znalazłoby się sporo osób, które mnie nie lubią, jestem złośliwa i to bardzo, ale potrafię też współczuć, uwielbiam komedia romantyczne i płakać na widok zmarzniętego psa. Za czasów podstawówki "ścigałam się" z moją sąsiadką o oceny. Niestety, zawsze byłam gorsza. Mimo to, wszyscy mnie lubili... Do czasu. Od V klasy zaczęłam się zmieniać, a mój wredny charakterek powoli wychodził z ukrycia. I tak zostałam sama. Lubię matematykę, choć o wiele więcej wiem o dziennikarstwie. Po Profilu humanistycznym wylądowałam na Politechnice Lubelskiej na profilu Edukacja Techniczno - Informatyczna. Mam chłopaka, który jest dla mnie wszystkim. Wiecznie się odchudzam. Interesuję się modą.

... i kompletnie nie wiem co dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz